21 червня 2019 року
Загальна інформація Державний центр телемедицини Нормативна база Методичні рекомендації Телемедична мережа
Партнерські ініціативи Кращий досвід Актуальні проекти Портал телемедицини Анонси подій

Діяльність :: Телемедицина
Портал телемедицини


Адреса Порталу телемедицини: http://esemi.org

Відеоматеріали

– Короткий посібник з реєстрації на порталі

– Завершення реєстрації

– Інструкція з організації консультування

 

Інформація щодо процедури ведення дистанційних консультацій

Для дистанційного обговорення складних клінічних випадків та отримання консультацій із цього приводу закладу охорони здоров'я необхідний доступ до мережі Інтернет та автоматизоване робоче місце лікаря укомплектованого комп'ютером, монітором, засобами мультимедія (мікрофон, колонки та/або навушники).

Адреса порталу: http://esemi.org

Інструкція користування порталом телемедицини:

Для початку користування сервісами порталу телемедицини необхідно пройти реєстрацію та вказати ваш логін і пароль. У якості логіна вказується ваша адреса Email, а в якості пароля вказується будь – який набір символів на клавіатурі, який необхідно запам'ятати.

Для отримання права роботи з розділами "Пацієнти", "Консультація" на порталі, користувачу необхідно пройти повну реєстрацію (підтвердження даних про вищу медичну освіту).

Для початку обговорення клінічного випадку та подальшої консультації з цього приводу (далі – Консультації) необхідно у вкладці "Пацієнти" – "Мої пацієнти" вибрати клавішу "Додати". Після цього заповнити усі поля, що пропонуються у вікні, що з'являться на екрані і натиснути на клавішу "Додати". Необхідно зауважити, що усі дані про пацієнта (П.І.Б, та місце проживання) залишаються тільки на вашому комп'ютері і нікуди не передаються. Для обговорення відправляється анонімізований запит без персональних даних.

Наступний крок для замовлення Консультації. У вкладці "Консультація" вибираєте "Мене консультують". У вікні, що з'явиться натискаєте клавішу "Додати".

У вікні, що з'явиться на екрані у полі "Пацієнт" вибираєте пацієнта, якого необхідно консультувати та заповнюєте усі поля, а також задаєте свої питання. У полі "Очікую відповідь…." вказуєте термін, на протязі якого бажано отримати відповідь. За замовчуванням дається на відповідь 7 діб. У разі вибору "Ургентно" – не менше 2 годин. При виборі "Ургентно" надається можливість зв'язатись із консультантом за допомогою системи відеозв'язку на порталі в режимі реального часу. Для цього при виборі "Ургентно" відразу у правому нижньому куті вікна замовлення консультації поряд із клавішею "Закрити" буде активізована клавіша "Подзвонити".

Навпроти поля "консультанти" справа натискаєте на клавішу "Додати". У додатковому полі, що з'явилося обираєте консультанта за одною з наступних ознак – "спеціальність", "П.І.Б.", "Організація" (рекомендовано використовувати пошук консультанта за ознакою "спеціальність").

Після цього нижче у вікні з'явиться список консультантів з яких ви можете вибрати одного, або декількох одночасно натиснувши на зелену клавішу справа від консультанта.

У наступному полі "Файли", можна додати любі файли (скановані копії виписок, заключеннь, , електронні зображення МРТ, КТ, рентгенограми тощо), що є на вашому комп'ютері. Для початку завантаження цих файлів натисніть справа від поля "Файли" клавішу "Додати".

Для закінчення процесу підготовки Консультації та відправки її вибраному консультанту (-там) натисніть у робочому вікні справа знизу клавішу "Додати".

Для відміни даної заявки натисніть у робочому вікні справа знизу клавішу "Відміна".

Після відправки замовлення консультанту у розділі "Консультації" – "Мене консультують" справа у вікні з'явиться ваша поточна заявка зі статусом "Нова".

Виділивши її ви можете заявку копіювати, подивитися, відмінити та переглянути (роздрукувати) у вигляді PDF-документу відповідно до меню, що знаходиться над цим полем. Окрім того, ви можете надіслати повідомлення консультанту (клавіша "відправити"), якого ви обрали та зв'язатися з ним для відеозв'язку, що забезпечується на порталі. Відеозв'язок (клавіша "Відео виклик") можливий якщо консультант знаходиться в on-line режимі, тобто зайшов на портал телемедицини.

Після отримання консультантом заявки на консультацію та прийняття ним рішення щодо консультації – взяти в роботу, або відмовити, статус запису про консультацію зміниться із "Нова" (синій колір запису) на "Взято в роботу" (синій колір запису), або "Відмова", яка виділяється червоним кольором.

До вказаного терміну консультації, консультант надсилає відповідь на ваші питання, та при бажанні ви можете їх обговорити за допомогою системи відеозв'язку порталу в обумовлений час.

У разі необхідності, закладом охорони здоров'я призначається адміністратор для роботи з порталом. Усі процедури щодо реєстрації та подальшого користування порталом для консультацій від імені лікарів даного закладу можуть здійснюватися адміністратором. Адміністратор підчас реєстрації отримує розширені права для роботи з порталом. Адміністратор має можливість користуватися усіма сервісами порталу від імені усіх користувачів даного закладу охорони здоров'я. При цьому кожний зареєстрований лікар так само може користуватись сервісами порталу без обмежень увівши логін і пароль, які вказані при реєстрації. Портал доступний для користування всюди, де є комп'ютер та доступ до мережі Інтернет

На порталі ви можете користуватися багатьма додатковими корисними сервісами: форум, новини, події, відеотрансляції тощо.

У разі виникнення питань щодо реєстрації на порталі, роботи із сервісами порталу, а також із пропозиціями та зауваженнями просимо звертатися за телефоном: (044) 227-1734

NB! Для повноцінної роботи з порталом необхідно використовувати браузер Chrome

Відеоконференцзв'язок на порталі працює тільки в браузері Chrome

 Президент України  Верховна Рада України  Урядовий портал  Головна сторінка